Lerums FK arrangerar Riksfototräffen 2024

Vi på Lerums fotoklubb är glada att just du har hittat hit. Riksfototräffen är ju årets höjdpunkt för fotoklubbar och dess medlemmar då vi får träffa likasinnade i dagarna tre. Prata foto, titta på bilder, få avnjuta spänningens ögonblick när just din bild visas och kanske får en utmärkelse. Vilken blir årets fotoklubb, vem blir årets fotograf och inte minst så kommer helgen att bjuda på spännande fotoföredrag. SÅ samla ihop dig med dina kompisar i klubben och registrera er för årets fotoevent, detta år i Lerum!!!​ Nedan ser du lite om programmet och vill du se ännu mer så hittar du en knapp till det detaljerade programmet. Vi hoppas på att få se just dig på Riksfotodagarna i Lerum 17-19 Maj!

Välkommen!

I menyn ovan ( RIFO 2024 ) hittar du allt du behöver för att planera och boka dina RIFO-dagar.

OBS!! Du behöver inte logga/registrera dig som medlem på Lerums Fotoklubb för att kunna beställa biljetter till Riksfototräffen OBS!!

Vårt Swishnr: 123 327 36 79

( alternativt BG 262-6182 )

Boka din plats

Föreläsare