Medlemsmöte 3 Maj kl 18.15-21.00

Vi behöver 3 medlemmar som hjälper till att ställa ordning lokalen.

Välkommen - Mingel - Månadstävling - Pelle H pratar om Ai. (artificiell intelligens) - Styrelsen informerar Städdag/pyssel (10/5) - Byta ut bilder i lokalen.(10/5) (Vill ni ha era bilder upphängd, ta med er dem och häng upp dom) - Skräp körs till återvinningen (Björn ansvarar för detta, men behöver ha hjälp) - Stöldskyddsmärkning av omärkt material. - Frosta av frysen Avslutningen, förslag (Brobacka kaffestuga) Vi fotar området runt Brobacka. Vi påminner om Höstens fototävlingar, GM och VSF) 15-årsjubiléet, förslag på aktiviteter Gothia Cup Kick-off Vi påminner om fotoresan till Ramsvikslandet som Uddevalla FK har bjudit in oss till 6-7 maj Nu kör vi igång med förberedelserna inför RIFO 2024.