Digital medlemsmöte 7 dec kl 18.30

bild Elisabeth Jonasson

Hej alla medlemmar!

På grund av de nya restriktionerna för sammankomster under Corona epidemin så blir vi tvungna att ställa in mötet i lokalen. Vi kommer istället att hålla mötet digitalt.

Du får en länk i ett par dagar innan mötet som du klickar dig in på för att kunna delta i mötet via dator eller padda.

Mötet leds från lokalen av ordförande och ett par medhjälpare.

Då vi inte är helt inkörda på denna typ av möte hoppas vi att ni har förståelse för om det tekniska kan strula litet.

Vi saknar våra möten, vi saknar er medlemmar.

7 dec 18.30

- Välkommen till LFK digitala möte - Medlemskvarten: Rolf Wingård visar hur du söker info på Youtube. - Redovisa projektet med Titti.

- Rolf redovisar handlingsplan 2021

- Jon presenterar teman för månadstävlingen.

- Jon presenterar resultatet för månadstävlingen i december.

- Mia presenterar nyheterna i Vårsalongen 2021 En länk kommer skickas ut ett par dagar innan mötet. Klicka på länken strax innan mötet börjar, så godkänner vi ert deltagande.