Västsvenska Fotoexpon 2021

Viktigt för dig som vill delta

Inlämning av påsiktsbilder (papper) skall lämnas i vår klubblokal

SENAST söndag den 1 nov mellan kl 17.00 och 19.30.

OBS. De som skall skriva ut och montera sina bilder får ha gjort det innan detta tillfälle!

Alla pappersbilder skall vara korrekt märkta med etiketter från Västra Sveriges Fotoklubbar för att bli godkända i tävlingen. Etiketterna hittar ni här för nedladdning.  De går att fylla i direkt på webben och skriva ut. Vi finns i lokalen vid tre olika tillfällen innan deadline. Dessa tider är för hjälp av div saker inför tävlingen.

Vill ni vara säkra på att inte träffa någon, så går det bra att åka till lokalen och lägga bilderna i lådan utanför lokalen

Digitala bilder/kopior kan skickas till fototavling@lerumsfotoklubb.se via wetranserfer.com så att endast påsiktsbilder behöver lämnas in fysiskt. Namnge mailet till ”Västsvenska 2021”, så att vi kan särskilja dessa från andra tävlingsbilder.

Anmälningsavgift 50:- / klass och deltagare betalas in via Swish 123 114 94 42,

senast 1 nov då anger man ”Västsvenska X klasser” (hur många klasser man deltar i) Inbjudan

Etiketter Var noga med storleken på de digitala bilderna. (blanda inte ihop storlek med format) Fel storlek och bilden blir diskad. Fråga hellre en gång för mycket än bli diskad