Natur 2019

Inbjudan till "Natur 2019" i Vårgårda!

Kom till ett späckat program den 1-2 november! Fokus är inställt på nordiska naturfotografer. Som vanligt sker bildföredragen i Kulturen från fredag lunch till lördag eftermiddag.

I Sporthallen kan du besöka produktutställningen. Där hittar du allt från fotoresor och workshops till kameror, objektiv, stativ, fotoböcker, utskrifter, ramar och diverse fototillbehör.

I samma lokal har vi också som vanligt en stor bildutställning. I år är Claes Thorberntsson inbjuden gästutställare, och i lokalen ser du också Vårgårda Fotoklubbs medlemsutställning.

Under lördagen kommer Patrik Larsson, Grandimage, att hålla två föredrag hur du lyckas med dina utskrifter.

Fredag och lördag kväll har vi traditionsenligt vår bekantskaps- respektive festivalmiddag och vi avslutar lördagsaftonen med prisutdelning i vår bildtävling.

Du hittar all information på vår webbplats https://festival.vgfk.se

Hjärtligt välkommen till Vårgårda och Natur 2019!

Festivalkommittén

Vårgårda Fotoklubb