Månadstävling 2017 & Särö Västerskog

Månadstävlingarna för 2017 ligger uppe under medlemssidor. Vi har gått igen de tips vi har fått av medlemmarna, och använt oss av dessa. Lördag 17 dec kl 17.00 Träffas vi vid Kom in vid Bagges torg för att samåka ner till Göteborg för kvällsfotografering. 9 medlemmar från klubben tog en tur ut till Särö Västerskog för en härlig fotografering 2 advent. Härligt väder, och många bilder och en trevlig fikastund. Dessa bilder finns under utflykter.

Fotograf Monica Ziegler Norbeck

Vårsalongen 2017 närmar sig, strax kommer det information om vad som händer denna dag. Detta är klubbens 9 utställning. En utställning som har växt fram under årens lopp, anpassats efter medverkade medlemmar. Samt en nyhet för varje år. Informationsmail kommer snart, där presentation och regler kommer att finnas med.