fre 17 maj

Lerum

Riksfototräffen 2024

Årets händelse i Foto-Sverige. Riksfotostämman med Riksfotoutställning, spännande föreläsningar, Galamiddag och mycket mer.

Riksfototräffen 2024

Tid och plats

17 maj 2024 15:00 – 19 maj 2024 14:00

Lerum, Alingsåsvägen 9, 443 35 Lerum, Sverige

Gäster

Om evenemanget

Du medlem som besöker Riksfotodagarna i Lerum skall naturligvis kunna ta dig hit med kollektivtrafik. Under "Resa och Bo" kan du hitta information om hur man tar sig till Lerum. Väl i Lerum så ligger våra rekommenderade hotell inte alltid på gångavstånd, så därför kommer vi anordna transporter för er som väljer att komma till Lerum utan egen bil och väljer att bo på Aspenäs Herrgård. Du som har bokat in dig på Aspenäs Herrgård meddelar oss på rifo2024@lerumsfotoklubb.se om du behöver lokala transporter under RIFO-dagarna.

När du anmäler dig till RIFO-dagarna, kommer vi att lagra de personuppgifter som du fyller i i syfte att kunna kommunicera med dig, hålla reda på vem som betalat, kunna administrera din närvaro under RIFO-dagarna. Dessa personuppgifter kommer att tas bort efter eventet, och kommer inte sparas.

Schema

• 2 timmar

Fika, Vernissage

Dergårdsteatern foajé

• 4 timmar 30 minuter

Sekretariatet öppet för registrering i Foajén

Dergårdsgymnasiet, Alingsåsväg
Ytterligare 25 objekt tillgängliga

Biljetter

• RIFO 2024 - Fredag

Försäljningen slutar: 05 maj 23:50

I biljetten ingår en föreläsning/bildvisning om det "Göteborskaste" av alla maträtter och även en måltid av denna lokala specialitet. För de som är intresserade tar vi också en fotoutflykt till Säveån för att våra kameror inte skall damma igen under helgen. Transport till utflykten ingår. Meddela oss via rifo2024@lerumsfotoklubb.se om du har allergier eller har andra restriktioner vad gäller mat.

200,00 kr
  • RIFO - Lördag

Försäljningen slutar: 05 maj 15:00

I biljetten ingår välkomstfika, lunch samt eftermiddagsfika samt hela dagens program inklusive föreläsning. (Obs Galamiddag i särskild biljett, se nedan)

225,00 kr
  • Galamiddag - Lördag

Försäljningen slutar: 10 maj 15:00

På lördagskvällen avnjuter vi en god trerätters middag på Nääs fabriker i vackra Tollered. Under kvällen umgås vi och deltar i utdelningen av RIFO's utmärkelser och förtjänsttecken. I priset ingår trerätters middag men inga drycker. Dryckespaket beställd nedan i separat biljett. Övriga drycker beställs och betalas på plats.

600,00 kr
  • Galamiddag Lör - Dryckespaket

Försäljningen slutar: 05 maj 13:00

För den som bokat en biljett till Galamiddagen på Nääs Fabriker, kan du här boka Dryckespaketet, på plats väljer du sedan mellan två glas vin/öl/prosecco/cider för 210 kr. Övriga drycker beställs och betalas på plats.

210,00 kr
  • RIFO - Söndag

Försäljningen slutar: 05 maj 15:00

I biljetten ingår förmiddagsfika samt dagens program och föreläsning.

75,00 kr
  • LFK Funktionär Fredag-Söndag

Försäljningen slutar: 19 maj 13:00

För den i Lerums fotoklubb, eller annan, som arbetar under RIFO-träffen som funktionär, bokar här sin biljett. Denna biljett gäller endast för de som arbetar med någon funktionärsroll under RIFO-helgen. Övriga medlemmar som vill delta, bokar och betalar övriga biljetter.

1,00 kr

Totalt